dimecres, 17 de març del 2010

PERQUÈ HE TRIAT LA PROFESSIÓ DE CUINER.

He triat estudiar la professió de cuiner perquè porto molts anys amb aquest pensament al cap. És una cosa que desde petit li vaig començar a agafar molta afició. Quan veia a la meu àvia cuinan o veia a algú a qualsevol lloc, sempre m’interesava veure tot el procés i, si podia, ajudar-los. Sempre que veig un plat, em fascina mol com han fet la seva elaboració i tot.
Porto molts anys cuinan per mi, i és una cosa que mai m’ha fet pal ficar-m’hi.
Sempre m’ha agradat menjar les coses fetes per mi i veure que a servit d’alguna cosa tant de treball.
He triat estudiar aquesta carrera perquè tinc moltes ganes de poguer elaborar menjar molt més bo i perquè mencanta fer-ho jo mateix i que estigi boníssim.
En definitiva, lo que m’agrada a mí, és menjar bé però elaborat per mi perquè mencanta cuinar i sobretot coses que necessiten molt de treball.
No se ben bé com explicar perquè m’agrada tant cuinar, però serà perquè m’agrada presentar una cosa ben feta i elaborada i perquè mai m’ha fet mandra fer-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada